no dobra to już właściwie wszystko wiem- drzwi do wyciszenia dystanse powe i jeszcze jakieś głośniki ODSEPAROWANE (tego też się tu dowiedziałem co to jest ops: :lol: ) muszę wybrać :roll:
[O1] Osiąga max 110-120km/h
Zwiń
X
-
[O1] Osiąga max 110-120km/h
Siemka.. Ojciec do mnie przed chwilą dzwonił że Octa straciła wigor w trasie. Max 110-120km/h nie chce jechac wiecej. Silnik 1.9TDi ALH, przebieg lekko ponad 70kkm. Nie wiem jak szukać info na ten temat w szukajce. Podpowiedziałem mu tylko żeby sie zatrzymal zgasil motorownie odpalil jeszcze raz i auto smiga po tym jak nowe. Jeśli są na to odpowiedzi w szukajce to podrzuccie link a to dajcie do kosza.
-
-
Qulek, wpisz w szukajce: notlauf, zapieczone kierownice
w skrócie:
auto wpada w tryb serwisowy bo najprawdopodobniej przeładowuje.
najczęstsze przyczyny to:
- padł zawór n75
- zapiekają się kierownice w turbinie (najczęściej odcina przy ok 3000 obr).
ja taki temat przerabiałem u siebie. turbina poszla do regeneracji bo zapiekały się kierowniczki (koszt ok 500zl). auto smiga jak nowe.
Qulek, podłącz vaga. przejedź się autem, kręć ponad 3000 az wpadnie w tryb awaryjny i odczytaj błedy które wysypie
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Qulektez sie tego obawiam.. ale z drugiej strony przebieg jest... chyba za maly na to..
dodam ze po przeczyszczeniu chodzi jak ta lalaPresident Johnny II + President Florida/ ML-145
O1 - 122KM@141KM 261Nm@303Nm By Rogalotti
OII - 140KM@178KM 320Nm@374Nm By CompSport
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez QulekZ tego co mi mówił rodziciel to na zasadzie.. wjechał podpieli kompa .. błędów nie ma.
(podpiety VAG, 3ci bieg, i rozpedzanie od 1,5tys obr do 4,5tys) oczywiscie notlauf + kapput
pomoglo przeczyszczenie kierownic..
jakbys byl kiedys przejazdem w okolicach wawy to polecam pewnego mechanika ktory jest w podpisie co drugiej osoby na OCPPresident Johnny II + President Florida/ ML-145
O1 - 122KM@141KM 261Nm@303Nm By Rogalotti
OII - 140KM@178KM 320Nm@374Nm By CompSport
Komentarz
-
-
żeby nie powielać tematu podepnę się pod temat Qulek'a. Mam w aucie podobne objawy i teraz pytanie - słyszę raz, że przepływomierz, a innym razem n75 Skąd te różnice?? Auto jedzie max 140 km/h, dodatkowo wolniej się zbiera, wyczuwalny jest spadek mocy. Czy zarówno w przypadku przepływki i n75 diagnoza VAG'iem coś może pokazać?? Jeszcze jedno pytanko - czy obie te rzeczy jestem w stanie sam sobie wymienić?? N75 jest z tego co mi się wydaje umiejscowiony kilka cm pod podszybiem, a przepływomierz??
Znalazłem coś takiego. Kupowiał może ktoś coś u tego Allegrowicza??
Wydaje mi się, że ceny są OK. A z tego co czytałem Pierburg raczej jest polecany. Co o tym sądzicie??
Za wszelkie sugestie i odpowiedzi z góry dziękuję
P.S. Silnik jak w opisie - AGR...nie ma to jak Octavia :drive:
>>> STOP PIJANYM KIEROWCOM!!! <<<
Komentarz
-
Komentarz